Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Rea på Musikbörsen..!

  1. #1
    Analog
    Analog är inte uppkopplad
    Analogs avatar
    Senior

    Rea på Musikbörsen..!

    ...och på 4sound, tror jag. Var precis på MB S:t Eriksplan, de hade förvånansvärt mycket trevligt! Kan vara värt att besöka er lokala, jag fick intrycket att de bestämde mycket lokalt vad som skulle reas. Hammond XK-1 för 12 500 spänn känns onekligen som ett kap! Xiosynth var billig liksom flera midiklaviaturer o syntar. Köööööööööp!!! Själv är jag pank.

  2. #2
    andy74
    andy74 är inte uppkopplad
    andy74s avatar
    Senior
    Mb och 4 sound i gbg intresserade mig måttligt. Trist utbud.

    Andy

  3. #3
    MrLonghair
    MrLonghair är inte uppkopplad
    MrLonghairs avatar
    Veteran
    Massor med folk gnuggade armbågar i Västerås Musikbörsen, flera hundra gånger det antal kunder som är i butiken som mest övriga tiden av året. Synth & elektronik hörnan var fullsmockad, men inga klenoder eller speciellt åtråvärda rabatterade synthar som intresserade mig (annat än en Hammond?) men jag kom hem med en halvracks Samson kompressor för en fjärdedel av nypriset.

    Hade ögonen på en gammal svart Fatar CMS-161 men tangenterna kändes mindre än fullstorleks, och lite hårdtriggade och känslo-lösa? Trodde det skulle vara bättre klav-kvalite från dom.

  4. #4
    The Introvert
    The Introvert är uppkopplad nu
    The Introverts avatar
    Veteran
    Var någon i Uppsala? Jag bojkottade för första gången efter flera års besvikelser.

  5. #5
    Dego
    Dego är inte uppkopplad
    Degos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av The Introvert Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Var någon i Uppsala? Jag bojkottade för första gången efter flera års besvikelser.
    Jag var där. Det var inte så fett. Men fick gas på ett par dator högtalare.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •