Sidan 35 av 36 FörstaFörsta ... 25 31 32 33 34 35 36 SistaSista
Resultat 2 041 till 2 100 av 2119

Ämne: G.A.S.M.A.S.K.-tråden

Light Head
    Light Head är inte uppkopplad

Senior
    100.000:-? Då är det ett bra beg pris.... fan.. om man skall gå all in så snackar vi 230.000:-!

Men sant, jag skulle börja med instegsvarianten för 40.000:- och sedan börjar "helvetet" med uppgraderingar.

MagnusW
    MagnusW är inte uppkopplad
    MagnusWs avatar
    Senior
    Är ju töntigt sugen på Siel Opera 6an som säljs på forument. Varför ska jag inte köpa den?

Har en Juno 6a som jag knappt har plats för. Visst gör dom samma saker ändå?

valsolos avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av MagnusW Visa inlägg
    Är ju töntigt sugen på Siel Opera 6an som säljs på forument. Varför ska jag inte köpa den?

Har en Juno 6a som jag knappt har plats för. Visst gör dom samma saker ändå?
    Inget illa mot säljaren men den suger getpung jämfört m din juno6a

machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Behåll Junon. Båda tar stor plats och du får mer cash för Junon. (Så kanske jag snor SIELen.)

Phat
    Phat är inte uppkopplad
    Phats avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    Inget illa mot säljaren men den suger getpung jämfört m din juno6a
    Mja, där håller jag inte med (har haft både Juno-60 och Opera 6)

Visst trumfar Juno på saker som arps, bas och sådant snappy stuff men Sälen är på andra sätt roligare och mer inspirerande att spela. Riktigt nice på pads, fx och skeva saker. Ett komplement till junon snarare med sina 2 osc och SSM!

Gasmask skulle snarare vara att de är rätt bräckliga, kanske lite skumt byggda och potentiellt dyra i drift.

valsolos avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Phat Visa inlägg
    Mja, där håller jag inte med (har haft både Juno-60 och Opera 6)

Visst trumfar Juno på saker som arps, bas och sådant snappy stuff men Sälen är på andra sätt roligare och mer inspirerande att spela. Riktigt nice på pads, fx och skeva saker. Ett komplement till junon snarare med sina 2 osc och SSM!

Gasmask skulle snarare vara att de är rätt bräckliga, kanske lite skumt byggda och potentiellt dyra i drift.
    OP OP OP OP I denna tråd går negativitet före allt annat

EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Hindra mig från att sälja allt eurorack och köpa en matrixbrute! Älskar ju euroracket men har sån fruktansvärd gas efter besöket på dlx.

gst
    gst är inte uppkopplad

Börjar bli varm i kläderna
    Sedan jag såg en Avalon Bassline på vend har jag kollat massa videos, alltid velat pröva 303-grejen och aldrig gjort det, är en sucker för saker som känns rejäla vilket den verkligen verkar göra.. men 9 papp är liksom på tok för mycket. Eller hur? Hjälp mig snälla att inte göra något impulsdumt. Ännu bättre, köp den själv så jag slipper se annonsen.

machinepop
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av gst Visa inlägg
    Sedan jag såg en Avalon Bassline på vend har jag kollat massa videos, alltid velat pröva 303-grejen och aldrig gjort det, är en sucker för saker som känns rejäla vilket den verkligen verkar göra.. men 9 papp är liksom på tok för mycket. Eller hur? Hjälp mig snälla att inte göra något impulsdumt. Ännu bättre, köp den själv så jag slipper se annonsen.
    Är du inte tvärsäker så testa en socka eller annat billigare först istället. (Gasmaskar bort 2/3 prismässigt iaf.)

avart
    avart är inte uppkopplad

Veteran
    gst: altemark kan säkert delge dig några upplevelser av denna synth.

altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran
    gst: det sämsta med Avalonen är om man inte har tillräckligt med tid att använda den. Det hade varit trevligt med CV in till VCO:n som inte bryter CV från sequencern. Det hade varit trevligt med inbyggd VCO>VCF FM-modulering. Tracking-pot-funktionen är för mig lite oklar hur de tänkt med - det är en konstig kalibrering! Hade hellre haft en sequencer mer lik FR-777 eller Social Entropy Engine (lättare att använda med en hand). Autentiska klick i VCA:n, men det hade också varit trevligt att ha valbar inställningen för den. De värsta buggarna verkar vara borta ur OS:et nu iaf (parameterlockad CV offset var jobbigt att inte ha t.ex.) Triangelvågssubben är att mörda för, och SEM-filtercartridgen är så jävla grejt. Däremot är jag inte helt säker på att visslet och growlet i den är det närmaste jag hört i TB-väg, iaf på just min maskin. CV in för attack/deeca/vcf depth och vca depth för den extra mod-envelopen hade också varit välkommet.

Det är en skitbra synt.

Sorry, wall of text.

gst
    gst är inte uppkopplad

Haha vafan det där hjälpte ju inte..

Vad menas föresten med "socka"?

outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av gst Visa inlägg
    Haha vafan det där hjälpte ju inte..

Vad menas föresten med "socka"?
    x0xb0x

Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Submoderator
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    x0xb0x
    Egentligen hade ju "strumplåda" varit mer korrekt kanske...

machinepop
    machinepops avatar
    Administrator
    Ja, sorry. x0xb0x;

gst
    gst är inte uppkopplad

Ja nog bäst att börja där för att doppa tårna i 303-träsket innan man pungar ut 9 papp, så mycket annat som borde ha förtur. Sen löste sig det för annonsen är nu borta o nån annan är glad och kanske har lite ont i magen samtidigt ikväll..

Sen ger jag stark kritik till tråden då den inte alls hjälpt mig att inte GASa.

dannebubinga
    dannebubinga är inte uppkopplad
    dannebubingas avatar
    Jag har sån djävulsk GAS på en monosynth typ Pro one, prodigy eller 101! Jupitern ligger slaktad på köksbordet för jag har inte fått hem reservdelarna än. Jag kan ju inte köpa en ny synt när den gamla inte funkar? Syntarna jag nämnde suger väl för dom har inte midi? Speciellt prodigy, som måste vara världens sämsta synt som inte ens har cv/gate som standard.

machinepop
    machinepops avatar
    Administrator
    Pro-1 har pissig klavve och sladdrig mekanik. SH-101 har en oscillator och plastchassi och Prodigy har du ju redan dissat. ...och 10000+, va f-n liksom?!

dannebubinga
    dannebubinga är inte uppkopplad
    dannebubingas avatar
    Tack! Nu kan jag nog stå emot i alla fall en månad!

gelnef
    gelnef är uppkopplad nu
    gelnefs avatar
    Osäker på om detta är rätt tråd, men frågan på slutet motiverar väl postningen häri. (Kanske vet nån en bättre tråd?)

Jag har under en tid försökt bygga upp ett modulärsystem. Har hittills ett halvfullt 2*79 HP med typ ett par VCO, ännu inget VCF, två VCA, 808 kick, lite randommoduler, en mixer... ja ni fattar. Euroracket kompletteras med Sherman filterbank 2 och en dreadbox NYX.

Emotionellt är jag i en punkt att jag inte vill vänta på att skaffa rätt grejor, och har litet tålamod med att bygga och konfigurera grejor. Det måste liksom vara musicerande som är styrande.

Grejen är att detta hittills kostat mig en bit bortom tjugotusen spänn. Att jaga moduler och lära sig dem tar en jävla tid. Det är fortfarande långt till att kunna jamma/komponera och till råga på allt har jag insett att det är viktigt för mig att vara mobil med grejorna (och då är INTE Shermanfiltret nån bra idé, den kan inte vara en slump att filtret heter samma som en stridsvagn som användes i andra världskriget...).

Förklara nu för mig varför jag inte skall sälja rubbet, spara ihop ytterligare typ 20k och bara köpa en Music Easel.

jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    fd Administrator
    För 20k till så får du ett jäkla bra euroracksystem om du kompletterar vettigt. Easel är bara en synnerligen begränsad hipstersynt som bara låter på ett enda sätt.

gelnef
    gelnef är uppkopplad nu
    gelnefs avatar
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    För 20k till så får du ett jäkla bra euroracksystem om du kompletterar vettigt. Easel är bara en synnerligen begränsad hipstersynt som bara låter på ett enda sätt.
    Ja, jag har sett att Easeln fått en del kritik. Det som hänt är nog att jag liksom sprang in i väggen vad gäller eurorack: man kan liksom inte vänta sig att det ska vara en enkel resa att diesigna ett eget system. Det kommer ett ansvar med eurorack (alla valmöjligheterna) som jag tror att man slipper med Easel (som trots allt verkar vara ett rätt kompetent system). Det kan vara så att €-träsket erbjuder FÖR många valmöjligheter.

Om jag ska fortsätta med euron så är ju en mellanväg att sälja av Nyx och Sherman, vilket ju skulle finansiera ett antal moduler.

- - - Uppdaterad - - -

Och vad menar man egentligen med begreppet hipstersynt? Överhajpad?

Lackan
    Lackans avatar
    Submoderator
    Citat Ursprungligen postat av gelnef Visa inlägg
    Och vad menar man egentligen med begreppet hipstersynt? Överhajpad?
    Att du bör ha skägg, odla din egen surkål och bo väster om Långholmsgatan på Hornstull för att kunna traktera den på ett korrekt sätt.

gelnef
    gelnef är uppkopplad nu
    gelnefs avatar
    Ajdå, min skäggväxt som är så himla skral. Då har jag ju nu ett skäl att inte skaffa en Easel.

slirak
    slirak är inte uppkopplad

Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Lackan Visa inlägg
    Att du bör ha skägg, odla din egen surkål och bo väster om Långholmsgatan på Hornstull för att kunna traktera den på ett korrekt sätt.
    Nu tycker jag du är inskränkt. Jag tycker gott vi kan sträcka oss till väster om Varvsgatan. Och skägg är valfritt (men inget hinder) om du är CIS-kvinna.

machinepop
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av slirak Visa inlägg
    Nu tycker jag du är inskränkt. Jag tycker gott vi kan sträcka oss till väster om Varvsgatan. Och skägg är valfritt (men inget hinder) om du är CIS-kvinna.
    Fasen vad skönt. Jag ska lära alla j-vla skäggtomtar i SoFo att de bor på fel ställe. Syntarna kan jag ta hand om... jag är generös.

Lackan
    Lackans avatar
    Submoderator
    Citat Ursprungligen postat av slirak Visa inlägg
    Du har rätt om skäggväxt på kvinnor. Det är optional. Det var inskränkt.

Men väster om Varvsgatan? Det skulle ju inbegripa alla nyrika IT-hipsters som brunschar på Dellosport, dricker Pellegrino och hejar på obskyra Italienska lag?

Dom har verkligen inget med en Easel att göra.

slirak
    slirak är inte uppkopplad

Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Lackan Visa inlägg
    Men väster om Varvsgatan? Det skulle ju inbegripa alla nyrika IT-hipsters som brunschar på Dellosport, dricker Pellegrino och hejar på obskyra Italienska lag?
    Å nej, Pellegrino, när det finns hantverksbryggd skäggvänlig tonic?! Långholmsgatan it is.

Redaktör
    Förklara nu för mig varför jag inte skall sälja rubbet, spara ihop ytterligare typ 20k och bara köpa en Music Easel.
    Anledningen är att du istället ska

A) sälja rubbet och köpa en Matrixbrute istället, eller
    B) sälja rubbet och köpa en Nord Modular (G1, G2 eller Micromodular egalt), eller
    C) sälja rubbet och köpa alla Volcor och så många effektpedaler du orkar bära runt på, eller
    D) sälja rubbet och köpa en iPad och ladda in valfri modulärsynt där, eller
    E) sälja rubbet, spara ihop ytterligare 20k och köpa en TB-303, en TR-808 och vad mer som nu ryms i budgeten efter de två, eller
    F) sälja rubbet och köpa de av Rolands nya x0x-boxar som du är sugen på, eller
    G) sälja rubbet och köpa en Octatrack, eller
    H) sälja rubbet och köpa en kontaktmick, en pingisboll och en fjäderreverb och tämja behovet av Buchla-bongos på det sättet.

Kortversionen: ifall du vill ha något att jamma och komponera med som är lätt att komma igång med så är inte ett modulärsystem ett särskilt lämpligt val. I mina ögon är det lite som att gå en gitarrbyggarkurs när det man vill göra är att spela Chuck Berry-riff – det kan ta en dit på sikt, men är en längre väg.

lasselus avatar
    Redaktör
    Tala om för mig varför jag inte ska köpa en Roland JD-XI bara för att jag kan få en billigt...

jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    fd Administrator
    Enda sättet att bli av med den är att sälja den ännu billigare?

gelnef
    gelnef är uppkopplad nu
    gelnefs avatar
    Citat Ursprungligen postat av false messiah Visa inlägg
    Anledningen är att du istället ska

A) sälja rubbet och köpa en Matrixbrute istället, eller
    B) sälja rubbet och köpa en Nord Modular (G1, G2 eller Micromodular egalt), eller
    C) sälja rubbet och köpa alla Volcor och så många effektpedaler du orkar bära runt på, eller
    D) sälja rubbet och köpa en iPad och ladda in valfri modulärsynt där, eller
    E) sälja rubbet, spara ihop ytterligare 20k och köpa en TB-303, en TR-808 och vad mer som nu ryms i budgeten efter de två, eller
    F) sälja rubbet och köpa de av Rolands nya x0x-boxar som du är sugen på, eller
    G) sälja rubbet och köpa en Octatrack, eller
    H) sälja rubbet och köpa en kontaktmick, en pingisboll och en fjäderreverb och tämja behovet av Buchla-bongos på det sättet.

Kortversionen: ifall du vill ha något att jamma och komponera med som är lätt att komma igång med så är inte ett modulärsystem ett särskilt lämpligt val. I mina ögon är det lite som att gå en gitarrbyggarkurs när det man vill göra är att spela Chuck Berry-riff – det kan ta en dit på sikt, men är en längre väg.
    Eller

I) sälja rubbet och köpa alla pocket operators (och alla effektpedaler jag orkar bära runt på)

Det kan ju verka oseriöst att jag ställer Easel mot PO, och det är klart att de lämnar helt olika ljud ifrån sig men en kvalitet har dom, och det är jammandet.

machinepop
    machinepops avatar
    Administrator
    Eller

I) sälja rubbet och köpa alla pocket operators (och alla effektpedaler jag orkar bära runt på)

Det kan ju verka oseriöst att jag ställer Easel mot PO, och det är klart att de lämnar helt olika ljud ifrån sig men en kvalitet har dom, och det är jammandet.
    +1 Skaffar du sedan en så'n där skön väska matteläraren hade på högstadiet med en klassuppsättning räknare i så är du hemma.

gelnef
    gelnef är uppkopplad nu
    gelnefs avatar
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    +1 Skaffar du sedan en så'n där skön väska matteläraren hade på högstadiet med en klassuppsättning räknare i så är du hemma.
    När får jag se barnens musiklärarare komma med en klassuppsättning pocketoperators?

machinepop
    machinepops avatar
    Administrator

drglas
    drglas är inte uppkopplad
    drglass avatar
    Senior
    Varför ska jag köpa en 909:a när jag kan få en Rytm+Vermona DRM + TR-09 för 10000:- mindre?
    Hade en 909:a för 15-20 år sedan som jag verkligen gillade (mycket mer än den 808:a jag hade samtidigt). Den användes på allt och jag gillade verkligen dess råa ljud. Men åren gick och jag arbetade alltmer ITB så den fick gå med en 300%-ig värdestegring...
    Men nu har jag börjat gas:a igen efter att ha börjat samla på mig alltmer hårdvara.

mush
    mush är inte uppkopplad
    mushs avatar
    Veteran
    Vermona Drm iii är faktiskt jävligt tråkig. Haft min i typ två år och använder den väldigt sällan.

drglas
    drglass avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av mush Visa inlägg
    Vermona Drm iii är faktiskt jävligt tråkig. Haft min i typ två år och använder den väldigt sällan.
    Tråkig på vilket sätt?

mush
    mush är inte uppkopplad
    mushs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av drglas Visa inlägg
    Tråkig på vilket sätt?
    Begränsad ljudmässigt och väldigt låst. Parametrarna har liten range. En av de största besvikelser i min studio. Har massa andra trummisar, men typ en nord drum 2 ger sjukt mycket mer för pengarna. Eller en syncussion... Googlar man lite så kan man se att jag är långt från ensam i inställningen...

machinepop
    machinepops avatar
    Administrator
    drglas, är det mot 909 eller de andra eller alla du vill ha mask?

909 är för dyr.
    DRM tar för mycket plats i racket.
    09 ser löjlig ut.
    Rytmpengarna köper många öl/skivor/godispåsar/whatever.

drglas
    drglass avatar
    Senior
    drglas, är det mot 909 eller de andra eller alla du vill ha mask?

909 är för dyr.
    DRM tar för mycket plats i racket.
    09 ser löjlig ut.
    Rytmpengarna köper många öl/skivor/godispåsar/whatever.
    Ha ha, nu vart det ju en mask mot allt. Var nog lite otydlig... Vill ha en trummis men gasen på en 909 känns inte vettig när man kan få så mycket annat för pengarna. Samtidigt så är det den man vill ha så finns det ju inga substitut.

machinepop
    machinepops avatar
    Administrator
    Ha ha, nu vart det ju en mask mot allt. Var nog lite otydlig... Vill ha en trummis men gasen på en 909 känns inte vettig när man kan få så mycket annat för pengarna. Samtidigt så är det den man vill ha så finns det ju inga substitut.
    Ja, då får du återkomma när du vet... så ska vi såga din idé då.

Ja, nä... om du verkligen vill ha 909 bara för att låta exakt som 909 finns inget som är bättre. Däremot finns det substitut som är väldigt bra. Själv skulle jag välja en Rytm och (när den väl kommer) Acidlabs nya 909 framför en riktig 909 varje dag i veckan om vi pratar rent musikaliska skäl. Eller för den delen det jag använder nu till trummor: Rytm+Octatrack. Aldrig i livet att jag skulle byta dem mot bara en 909 när det är skarpt läge.

Sen att jag gärna skulle ha en 909 ändå är en annan sak. Har inga större åsikter om priset eftersom man får tillbaka det med ränta om man skulle ångra sig. Det är en grym maskin, men inte den enda.

Valdo
    Valdo är inte uppkopplad
    Valdos avatar
    Senior
    Gasar på Octatrack och MPC1000.

Saknar en sampler till min Rytm (sampla via datorn räknas inte, datorn är dessutom trasig) Vill snabbt kunna dra in ljud som automatiseras till beatet och sånt.

Har haft Octan en sväng redan, men saknar den och sin jävla fader. Den är ju så klippt och skuren att hänga med Rytmen, men samtidigt så gasar jag på MPC1000 just för att det inte är elektron, att det inte är en rak xox. tänker att det svänger mer om musk gjort på MPC, men samtidigt så kan du ju inte ens filtrera ljud och what not med den...

Borde kanske lägga fokus på att laga datorn istället..?

Epilepsimon
    Epilepsimon är uppkopplad nu
    Epilepsimons avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Valdo Visa inlägg

Saknar en sampler till min Rytm (sampla via datorn räknas inte, datorn är dessutom trasig) Vill snabbt kunna dra in ljud som automatiseras till beatet och sånt.

Har haft Octan en sväng redan, men saknar den och sin jävla fader. Den är ju så klippt och skuren att hänga med Rytmen, men samtidigt så gasar jag på MPC1000 just för att det inte är elektron, att det inte är en rak xox. tänker att det svänger mer om musk gjort på MPC, men samtidigt så kan du ju inte ens filtrera ljud och what not med den...

Skaffa Borderlands 2 istället. 9.99 på steam nu! Du får spela med mig om du vill.

Valdo
    Valdo är inte uppkopplad
    Valdos avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Epilepsimon Visa inlägg
    Skaffa Borderlands 2 istället. 9.99 på steam nu! Du får spela med mig om du vill.
    Äntligen någon med sina prioriteringar in order!

theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Köpte gamla Borderlands 1 häromdagen och spelade för att stänga av hjärnan.
    Inte min genre annars riktigt, men älskar BL, särskilt 2:an med alla dess DLC's men det finns ett
    skön ödslighet i 1:an, inte som i Stalker men ändå

Tyvärr. Det är alltid rätt fokus att gasa på Octatrack. Sorry.

Valdo
    Valdo är inte uppkopplad
    Valdos avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    Tyvärr. Det är alltid rätt fokus att gasa på Octatrack. Sorry.
    hade det lite på känn.

hade det lite på känn.
    Men eftersom det är gasmasktråden får jag hitta på nåt...

Ok, så här:

Bara fegisar väljer bästa verktygen. Spola Octa.

Antimon
    Antimon är inte uppkopplad
    Antimons avatar
    Veteran
    Octan är krånglig.

Varkyar
    Varkyar är inte uppkopplad
    Varkyars avatar
    Senior
    Sherman Filterbank är väl tämligen meningslös till allt, väl?

machinepop
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Varkyar Visa inlägg
    Störiga blå LEDar, ful rackmontering och hopplöst krallande bakom för patchande.

Ringflower
    Ringflower är inte uppkopplad
    Ringflowers avatar
    Veteran
    Alltså... Behringer Deepmind låter väl bara bra på grund av alla effekter. Eller hur..

machinepop
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Ringflower Visa inlägg
    Alltså... Behringer Deepmind låter väl bara bra på grund av alla effekter. Eller hur..
    Ja, det är min objektiva youtubebaserade bedömning också.

mush
    mush är inte uppkopplad
    mushs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Varkyar Visa inlägg
    Switched capacitor filter... Det finns ju en anledning att just den filter-topologin inte används i synthar... Lite det sämsta av digitalt och analogt samtidigt... (Har dock en själv, men till mitt försvar så använder jag den ytterst sällan och när jag gör det är det mer som dist än filter...)

Varkyar
    Varkyar är inte uppkopplad
    Varkyars avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av mush Visa inlägg
    Switched capacitor filter... Det finns ju en anledning att just den filter-topologin inte används i synthar... Lite det sämsta av digitalt och analogt samtidigt... (Har dock en själv, men till mitt försvar så använder jag den ytterst sällan och när jag gör det är det mer som dist än filter...)
    Mjaha, jag tänkte just att den skulle vara bra som dist-, brus- och smutspryl förstås. *host*

Störiga blå LEDar, ful rackmontering och hopplöst krallande bakom för patchande.
    Blå LED?! INTE OK!
    Fast det är bara en (1) blå ser det ut som? Hanterbart med hjälp av tejp möjligen, alternativ solglasögon.

Hugo Hasslo
    Hugo Hasslo är inte uppkopplad
    Hugo Hasslos avatar
    Senior
    Bastl Kastle är väl inte så kul i längden ändå.
    Senast redigerat av Hugo Hasslo den 2017-08-24 klockan 16:07. Anledning: svenska

Valdo
    Valdo är inte uppkopplad
    Valdos avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Hugo Hasslo Visa inlägg
    Bastl Kastle är väl inte så kul i längden ändå.
    Låter som utrymmet mellan två radiokanaler på fmbandet

Hjorten
    Hjorten är uppkopplad nu
    Hjortens avatar
    Moderator
    Visst är studiomonitorer onödiga och tar stor plats?

Liknande ämnen

1. jagletarefternoter-tråden
    Av lohmann i forum Komposition
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 21:21
  2. Visage tråden
    Av Kloon i forum Skivor & artister
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-25, 19:28

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar