Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 60 av 64

Ämne: Minimoog

  1. #1
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran

    Minimoog

    Nu jäklar!!!!

    Vill ha en minimoog!!!

    Vad är markandsvärdet på en minimoog i Sverige!

    Finns det något man skall passa sig för?

    /S

  2. #2
    eskimo
    eskimo är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av steve
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    Finns det något man skall passa sig för?

    /S
    Köptorsk

  3. #3
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    Haha


    Seriöst

    Jag kommer inte äga denna själv:rolleyes: så då blir jag ju inte löptorsk

  4. #4
    eskimo
    eskimo är inte uppkopplad

    Veteran
    Delad vårdnad med frun?

  5. #5
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    15 kkr tror jag är ett rätt gångbart pris.

  6. #6
    eskimo
    eskimo är inte uppkopplad

    Veteran
    Är de så pass billiga? Trodde lätt 30, men synthar har jag ingen koll på.

  7. #7
    leere
    leere är inte uppkopplad
    leeres avatar
    Veteran
    läste 20k i någon annan tråd

  8. #8
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    ok 15papp

    Men säljs de för det? Sällan man ser någon till salu. Känns som om de springer upp mot 20"

  9. #9
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Tja, 15 kkr får väl anses vara ett bra pris idag. 20 kanske är normalt? Kostar de 20 så skulle jag nog börja rota efter en begagnad Voyager istället.

  10. #10
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    mmm såldes ju en blixtsnabbt på vendolin för 18" idag

  11. #11
    leere
    leere är inte uppkopplad
    leeres avatar
    Veteran
    moogarna är lite väl eftertraktade tycker jag. känns väldigt mycket hype för min smak
    men så finns det de som älskar minimoogen och säger tvärtemot.

    men priserna på vissa syntar är läskiga numera.
    fattas bara att en gammal model d kommer i liknande pris som en ny voyager
    (en model d kostar iofs nästan lika mycket som en voyager i rack)

  12. #12
    rymdeko
    rymdeko är inte uppkopplad

    Veteran
    Jag hade också satsat på en begagnad Voyager. Den är roligare att programmera och mer flexibel än sin föregångare. Skulle jag ha en gammal Moog hade det blivit en Rogue eller en Prodigy.

    Minimoogen har aldrig varit speciellt intressant i mina ögon. 8000:- är väl det jag hade kunnat tänka mig att ge för en om den var i fint skick. Den är för begränsad och hypad för att vara värd de priser den inbringar idag.

  13. #13
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    Hmm

    Jo, de är nog allt lite hypade!

  14. #14
    Demokid
    Demokid är inte uppkopplad
    Demokids avatar
    Veteran
    Jag hade tur... köpte min mini för 12 papp 2001 inkl Kenton Midi. Den är i fruktansvärt fint skick faktiskt.
    Hypade... mja vet inte. Jag var beredd att betala 20 men killen ville ha 12. Den låter så fruktansvärt bra. Varm, fet och levande... Det är faktiskt som det står på websidor och i tidningar... man måste testa den innan man förstår varför den e så fin. Jag har inte hittat någon annan synt som låter som den.

    Jag har en Voyager och tyvärr låter inte dess Model D ljud lika bra som orginalet. Däremot kan Voyagern mycket som inte Model D kan så dom funkar ihop.

    Personligen tycker jag JP8000 är hypad... den går fortfarande för 5000-59000 kr. Jag tycker den låter plast och har endast 8 röster... men vill man göra Scooter/Günter musik kanske den e kalas.

    Mvh
    Demokid

  15. #15
    Clase
    Clase är inte uppkopplad
    Clases avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Demokid
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Personligen tycker jag JP8000 är hypad... den går fortfarande för 5000-59000 kr. Jag tycker den låter plast och har endast 8 röster... men vill man göra Scooter/Günter musik kanske den e kalas.
    :kaaaka!: Instämmer för fullt! Mina bandkompisar har börjat gilla supesaw nu och jag känner att jag måste börja akta mig för att inte börja låta som dem.

    Personligen så är Minimoog ganska instressant för mig, men så har jag lite liknande grejer som har vissa funktioner som Minimoog saknar (ringmod t ex) så jag skippar nog en sådan....och köper ett stort Moogmodular-system med bode-modul istället.

  16. #16
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage

  17. #17

  18. #18
    rymdeko
    rymdeko är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Demokid
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Den låter så fruktansvärt bra. Varm, fet och levande... Det är faktiskt som det står på websidor och i tidningar... man måste testa den innan man förstår varför den e så fin. Jag har inte hittat någon annan synt som låter som den.
    Jag har testat två model D och ingen av dem gav mig något av den där magin som alla pratar om. Den var inte så rolig att programmera och även om ljudet lät gött så var det inte tillräckligt för att trollbinda mig.
    Däremot Voyagern var en trevlig upplevelse på alla plan.... utom patchminnet...men jag gillar inte patchminnen.

  19. #19
    Putte P
    Putte P är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Vi har nog olika uppfattningar om vad magi är i detta sammanhang. För min del känner jag den så fort jag fingrar på tangenterna, lägger på den tredje oscillatorn och ljummar iväg med ett mysigt eko. Visst, en del av magin består i att jag kan göra exakt samma ljud som Tony Carey, Manfred Mann m.fl, men det är också en gränslöst fulländad maskin. Minnen skulle bara förstöra rattarnöjet och för dem av oss som inte är onanimusiker behövs inget midi. Jag betalade gladeligen knappa tjugo tusen och skulle göra om det igen.
    Det man måste fråga sig är: Kommer jag att vara nöjd efter köpet? Om jag skaffar t.ex. en Prodigy, får jag då samma känsla? Om svaret är nej finns bara ett alternativ.
    Det handlar inte heller om att välja. Så småningom ska jag ha en MS20, en Odyssey en Pro one o.s.v. Vi är väl prylknuttar, eller hur?

  20. #20
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    Just det där med Manfred Mann är en tung faktor till införskaffning. Angel Station är fullsmetad med skön Minimoog

    Kul att det finns fler som uppskattar!!

  21. #21
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    + +
    ___


    Fler som uppskattar? :hmmm:

    Nästan alla uppskattar Minimoog om det gått dig förbi.
    Kan ju typ vara en typ bidragande typ faktor till typ priset.

    Det här är väl minst den tionde tråden här om Mini...

  22. #22
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av PF
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    + +
    ___


    Fler som uppskattar? :hmmm:

    Nästan alla uppskattar Minimoog om det gått dig förbi.
    Kan ju typ vara en typ bidragande typ faktor till typ priset.

    Det här är väl minst den tionde tråden här om Mini...

    På med läsglasögonen????? Syftade på Manfred Mann:rolleyes:

  23. #23
    Volantiz
    Volantiz är inte uppkopplad
    Volantizs avatar
    Vintage
    Mitt tips är att skita i vad andra säger och helt enkelt köpa en om det känns rätt.

    Men eftersom du frågar: Om man bara är ute efter ljud så finns det självklart billigare alternativ som man kan komma längre med.. men å andra sidan så är känslan man får utav att lira mini utöver det vanliga.

  24. #24
    oberg
    Finns två ute på tyska ebay såhär lagom inför jul

  25. #25
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    "Personligen tycker jag JP8000 är hypad... den går fortfarande för 5000-59000 kr. Jag tycker den låter plast och har endast 8 röster... men vill man göra Scooter/Günter musik kanske den e kalas."

    Eh...och då är det bättre att betala 20000:- för en synt som bara kan spela EN röst..?

    Jag trodde dessutom att du var en hejare på det där med syntar, men jag har tydligen haft fel. Vet man bara hur man kranar en JP-8000 så behöver den inte låta tuggummi-techno. Det är ungefär som att påstå att den av alla så vördade Mimimoogen bara kan låta 70-talshårdrock.

    Ja, jag är en av de som gillar JP-8000. Jag gillar också Supersaw om man inte gör tuggimmi-technoljud med den. Den går ha till annat också. Men det märker man bara om man testar synten noga.

  26. #26
    Putte P
    Putte P är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Som sagt; man måste inte välja (om inte plånboken begränsar). Med ett gäng polyfoniska synthar och i egenskap av hårdrockare/symfonirockare återstår bara ett steg och det är att skaffa en monofonisk apparat. För den som inte fattat finessen, är det så att föregående ton avslutas när en ny påbörjas. Däri i ligger en del av godsakerna när det är dags att härma M. Mann, och ska det göras blir det som tårta utan grädde att göra det med annat än en Minimoog

  27. #27
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    "För den som inte fattat finessen, är det så att föregående ton avslutas när en ny påbörjas."
    Äh... det fär kan jag göra på alla mina syntar.

  28. #28
    Demokid
    Demokid är inte uppkopplad
    Demokids avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Real Parakeet
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    "Personligen tycker jag JP8000 är hypad... den går fortfarande för 5000-59000 kr. Jag tycker den låter plast och har endast 8 röster... men vill man göra Scooter/Günter musik kanske den e kalas."

    Eh...och då är det bättre att betala 20000:- för en synt som bara kan spela EN röst..?

    Jag trodde dessutom att du var en hejare på det där med syntar, men jag har tydligen haft fel. Vet man bara hur man kranar en JP-8000 så behöver den inte låta tuggummi-techno. Det är ungefär som att påstå att den av alla så vördade Mimimoogen bara kan låta 70-talshårdrock.

    Ja, jag är en av de som gillar JP-8000. Jag gillar också Supersaw om man inte gör tuggimmi-technoljud med den. Den går ha till annat också. Men det märker man bara om man testar synten noga.
    Nja någon hejere är jag inte... men en nästan 10 år gammal bitimbral, 8 rösters VA för 6 papp... Jag hade en NL-II en gång i tiden... jag stod i valet och kvalet mellan JP8000 och NL-II. Jag valde NL-II för jag tyckte på den tiden att den lät mer analog och rå... JP8000 tyckte(er) jag låter plast och behöver sitt chorus och Bas/Diskant för att komma i närheten av NL-II. Hellre en synt som låter okej utan inbyggda ljudförskönande prylar.

    Visst Model D har bara en röst... men vilken röst!! Idag har man hårdiskinspelning vilket gör att man inte behöver 128 röster, 64 part multitimbralitet... så fort jag kommer på en sak spelas den in i databurken så är synten ledig för ännu ett ljud.

  29. #29
    Zwopper
    Zwopper är uppkopplad nu
    Zwoppers avatar
    Veteran
    MM-citat(fritt ur minnet!)
    "...de som inte begriper varför man ska lägga 20-papp på en monofon best när man kan få en japansk flugsmälla på annons för ettåfem ska vara glada att de slipper!" :rolleyes:

  30. #30
    Kuremyr1
    Med risk för att hijacka tråden, vad är det för prisintervaller som moogarna ligger i? Förmodat så är väl rangen ungefär Micro, Rouge, Prodigy, Source, Mini (medveten om att jag lämnat ett flertal utanför)
    Vad kan man tv ingas ge för Moogsound?

  31. #31
    rymdeko
    rymdeko är inte uppkopplad

    Veteran
    Prodigyn är väl billigast har jag för mig. Runt 4000:- får man räkna med.

  32. #32
    visionfactory
    visionfactory är inte uppkopplad
    visionfactorys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Airwolf
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Prodigyn är väl billigast har jag för mig. Runt 4000:- får man räkna med.
    På Ebay kan du nog få den för runt 4000:- av en amerikansk säljare. Men i Sverige får du nog räkna med 6000:- eller mer. Det gick en på Vendolin för ett par veckor sedan. Tror den gick för 7000:- och var då omoddad (utan CV och midi).

    Kan dock rekomendera Sourcen om man står ut med gränssnittet. Den låter riktigt bra och har både sequencer, arpeggiator och minne. Vilket kan vara kul. Sourcen kan dock vara klurig att få tag på.

  33. #33
    Putte P
    Putte P är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Jag kan ha fel, men hur kommer det sig då att en 35 år gammal apparat fortfarande används så mycket, när nya apparater tjänat ut efter något år eller två?

  34. #34
    deleted user
    Av precis samma anledning som jag har en 175cc Monark från -52, skillnaden är att jag inte måste påstå att den är bättre än motsvarande hoj från -98 bara för att någon annan är nöjd med en sådan (och vice versa).

  35. #35
    kallback
    Citat Ursprungligen postat av Putte P
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag kan ha fel, men hur kommer det sig då att en 35 år gammal apparat fortfarande används så mycket, när nya apparater tjänat ut efter något år eller två?
    för att det e samma tanke bakom grejjerna men folk vill ha original?
    - av samma anledning folk spelar på tangenter etc f f idag och inte lägger grejjer på hyllan...?

  36. #36
    enapa
    enapa är inte uppkopplad
    enapas avatar
    Vintage
    Skulle vilja prova att göra msuik med enmini, det lilla jag hört i verkligheten var verkligen sjukt konstigt, det bara "fäste" inget speciellt men det var nått exta, som ampegstärkare till bas.. bara hugger tag i en...

  37. #37
    kallback
    jovisstt bottnar det i "miniMoogHeadz"
    -- lika kalibrerade som tex "acidHeads" till sin manikk -- & mer e det nog inte...

  38. #38
    Dalleponken
    Dalleponken är inte uppkopplad
    Dalleponkens avatar
    Veteran
    Jag tycker minin är rejält överskattad. Visst låter den relativt varmt/fett och har en riktigt bra botten, men dagens begagnatpriser är sjuka tycker jag. Lite halvtrista filter har den med. Om man nu klarar sig utan en prestigpryl på scenen så finns det så många andra vettiga prylar man får för de pengar en MiniMoog betingar. Fast det är väl precis som en '58 Stratocaster, det har skapats en myt av coolhet runt instrumentet, även om det inte låter märkvärdigare än något annat liknande.

  39. #39
    Mårre
    Mårre är inte uppkopplad
    Mårres avatar
    Veteran
    Dalleponken: DUCKA!!

  40. #40
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    57:a skall det vara
    Hehe!

    Tyckte samma sak som du.
    Tills jag skaffade en Mini och använde den som ett musikintsrument.
    Jag har ägt 40+ synthar, sållt alla. utom minimoogen.

  41. #41
    syked
    syked är inte uppkopplad
    sykeds avatar
    Veteran
    allmoge synthen minimoog = allmooge. [ehrm?]

  42. #42
    rymdeko
    rymdeko är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Dalleponken
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tycker minin är rejält överskattad. Visst låter den relativt varmt/fett och har en riktigt bra botten, men dagens begagnatpriser är sjuka tycker jag. Lite halvtrista filter har den med. Om man nu klarar sig utan en prestigpryl på scenen så finns det så många andra vettiga prylar man får för de pengar en MiniMoog betingar. Fast det är väl precis som en '58 Stratocaster, det har skapats en myt av coolhet runt instrumentet, även om det inte låter märkvärdigare än något annat liknande.
    Jaså? En till. Vad skönt...trodde att jag var helt unik för ett slag där.

  43. #43
    GlobalMotion
    Trista filter?!?!
    Jag har inte hört ett fetare filter. Dock så säger jag inte att det på något sätt skulle vara "bäst".
    I vissa mixar är det klockrent, i andra inte.

  44. #44
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av theVOID
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    57:a skall det vara
    Hehe!

    Tyckte samma sak som du.
    Tills jag skaffade en Mini och använde den som ett musikintsrument.
    Jag har ägt 40+ synthar, sållt alla. utom minimoogen.

    tjaa..elle en 54....58...eller 62, 63, 65 om vi pratar Pre CBS. Eller kanske en mini är en Fender Super Reverb-65.

  45. #45
    leere
    leere är inte uppkopplad
    leeres avatar
    Veteran
    har också fingrat på en mini och magin försvann rätt så snabbt för min del.

    har även spelat på en gammal telebas 52:a som jag fick låna av anders andersson nere i växjö.
    bortsett från att jag var hypernervös pga priset (50.000!!!) så var det inte mycket att hurra för...

    (angående inlägget om 58:a strata)


    åter till inlägget: det finns de som älskar minin och de som klarar sig utan den.
    personligen skulle jag dock kunna tänka mig att ge minin en ny chans.
    men aldrig för fantasipengarna som den ligger i nu.

  46. #46
    kallback
    minin e kool

    som gästartist i ett band med nya idéer vann vi en musikTävling när det begavsig i e-tuna (tror ett släpp med en singel va priset - jag va inte med senare då det va stuidioarbete bara ...som kunde dra)

    alla OSC off på minin och fullt blås med elgura i EXTin med återkoppling på audion

    körde en elgura genom filtret bara
    -- primeTime på scen, jag lirade inte på guran
    --om minin rockar vet jag alltså inte
    -- lät illa med OSC ON, förlåt ; )

    [andra band va bara rockare så .. erm stod ut lite]··[etuna internt -auidioVisuals]

    \\vet i o f s mer vad som hände senare men det e.. | hoppas det finns 99or idag som minns kvällen ?? skittrevligt folk i rörelese ( va det bästa)

  47. #47
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kallback
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    minin e kool

    som gästartist i ett band med nya idéer vann vi en musikTävling när det begavsig i e-tuna (tror ett släpp med en singel va priset - jag va inte med senare då det va stuidioarbete bara ...som kunde dra)

    alla OSC off på minin och fullt blås med elgura i EXTin med återkoppling på audion

    körde en elgura genom filtret bara
    -- primeTime på scen, jag lirade inte på guran
    --om minin rockar vet jag alltså inte
    -- lät illa med OSC ON, förlåt ; )

    [andra band va bara rockare så .. erm stod ut lite]··[etuna internt -auidioVisuals]

    \\vet i o f s mer vad som hände senare men det e.. | hoppas det finns 99or idag som minns kvällen ?? skittrevligt folk i rörelese ( va det bästa)
    Finns det någon tolk?

  48. #48
    Demokid
    Demokid är inte uppkopplad
    Demokids avatar
    Veteran
    En annan ska med Minimoogen... vrid inte upp maxvolym på alla VCO:erna i mixen. Jag brukar sällan gå över 50% om jag inte vill ha klassiskt ModelD analog "dist". Använd bara en eller två VCO... det räcker.
    Som när jag och polaren gjorde ljud på Voyagern och Model D. Han gjorde ett apfint basljud på Voyager. Jag gjorde ett likadant ljud på Model D som lät väldigt likt. Min kompis frågade "Hur har du ställt in OSC-3..." mitt svar "Va, jag använder bara VCO-1 och VCO2". Model D piskade Voyagern på alla klassiska minimoog ljud. Sedan piskade han mig med alla klassiska Voyager ljud.

    Mvh
    Demokid

  49. #49
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    "har också fingrat på en mini och magin försvann rätt så snabbt för min del."
    Magin kanske kommer när man gör mer än bara pillar lite, typ använder den flera timmar om dagen i flera år. Det är det som skiljer ut en bra synt från en magiskt synt.

    "Sedan piskade han mig med alla klassiska Voyager ljud. "
    Klassiska Voyager-ljud? Synten är ju så ny att detn har delar av moderkakan kvar bakom öronen. Men vaffan... allt skall ju vara klassiskt och kult nu för tiden.

  50. #50
    Demokid
    Demokid är inte uppkopplad
    Demokids avatar
    Veteran
    Mja vad jag menade var ljud där Voyagen använder Pot-mapping, olika "spaceing" mellan filtren, olika poles mellan filtren, sync m.m. sånt som inte Model D har tillgång till.

    Mvh
    Demokid

  51. #51
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Har någon sett denna modellen tidigare?

    https://vend.se/350215-minimoog

    Två ribboncontrollers. En mitt i synten. Det står i annonsen att det är original och inte moddat.

    (Utgångsbud 35 000 SEK)

  52. #52
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Den är nog originalmoddad från fabrik. Det är ju ganska vanligt med sådant som en extra LFO som den nya har fast i en breakout box.. men denna med MicroMoog miniribbons var ju jävligt udda .. jag har sett en Mini som haft den gamla långa ribbonkontrollern ungefär som Voyager XL men aldrig med dessa. Tråkigt att dom är fasta och att han inte moddar utgångar för dom så man kunde välja vad man vill styra.. men kul med VCF

    Fan det kliar lite i köpnerven faktiskt.. men jag har ju fan beställt en ny

  53. #53
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har någon sett denna modellen tidigare?
    https://vend.se/350215-minimoog
    Två ribboncontrollers. En mitt i synten. Det står i annonsen att det är original och inte moddat.
    Ribbon på LHC var ju tillgänglig som option från fabrik, däremot är jag skeptiskt till den mitt i träet.

  54. #54
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Tykte just att den mitt på träet är felcentrerad, möjligtvis med spelbar på det viset? men...tycker att de ska upp några millimeter.

    Men en sån detalj hindrar inte mig att köpa...

  55. #55
    ygg
    ygg är inte uppkopplad
    yggs avatar
    Senior
    Polarns. Han är även 99 men hade inte 50 inlägg.
    Måste vara väldigt ovanligt med ribbons.
    För billig!

  56. #56
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av ygg Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Polarns. Han är även 99 men hade inte 50 inlägg.
    Måste vara väldigt ovanligt med ribbons.
    För billig!
    Han har inte storyn bakom?

  57. #57
    Modulix
    Modulix är inte uppkopplad
    Modulixs avatar
    Inte så pratsam än
    Hallå! Är jag som är ägare till minimoogen.Jag har tyvärr inte mer story än vad som var sagt till mig när jag köpte den för 10 år sen ungefär.Pitch ribbon controllern va en uppgradering från Moog fabriken till minimoogen som man kunde göra.Den ribbon controllern på trädelen med filter är samma ribbon controller från moog som den på pitchweel.Om den filter controllern är gjord på fabriken kan jag inte säga med hundra procent men det har jag fått sagt till mig iaf när jag köpte den.Jaaa,hade varit kul och modda den så man kan välja vad som vill styras.Är nog inte så svårt för den händige men inget för mig och ge mig in på.Säljer den pga utlandsflytt och tycker det är synd och låta den stå.

  58. #58
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Skitball... hade jag inte beställt en ny hade jag huggit den direkt

    En ribbon out borde ju vara en lätt mod så man kan matcha lite annat... roligt med lite annorlunda saker som ger en annorlunda approach... till gammalt välkänt koncept

  59. #59
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    Annonsen är borta. Det vore kul om du kunde visa en bild på den.

  60. #60

Liknande ämnen

  1. Minimoog VS Minimoog Voyager...
    Av Demokid i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 22:27
  2. Minimoog.
    Av zthee i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 64
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 17:13
  3. Minimoog V
    Av kjejsaren i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 11:02
  4. Ny Minimoog
    Av Helix i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2005-03-11, 23:52

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •