handdator

Visa fullständig version : julen vågar sig fram



PF
2002-12-21, 01:37
Vi önskar alla en god, varm och härlig jul.

För att era ögon ska tindra när ni nu tittar in till 99musik bifogar vi här ett underbart julkort.

http://www.unofficial.waldorf-wave.de/pics/wave-xmas.jpg

Julens högtid - en lysande Waldorf Wave

Nyhetssidorna lär väl inte bli uppdaterade så mycket i mellandagarna, men det vore heller inte smart rent marknadsmässigt att släppa en dundernyhet just nu. Svenskarna dricker ju julmust. Och amerikanerna drömmer söta drömmar om sina strumpor. Tyskarna serverar någon ny knackwurstssensation och engelsmännen käkar pajer så japanerna svimmar.

God Jul från 99musik och välkommen hit!

Mårre
2002-12-21, 01:46
God Jul på er alla! Imorrn ska jag åka hem till päronen å få hemlagad mat i två veckor! Jag ska lägga på mig lite "Robinson-övervikt"! :D

PF
2002-12-21, 01:50
Apropå det, var det någon som kollade på Discovery under lördagskvällen? Ett intressant program om hajar som blev bjudna på valfläsk - i ordets sanna bemärkelse. En hel val, död, lades ut som lockbete. Hajarna åt som fasen, flera hundra kilo var. Sedan var de som förbytta. Upphetsade av den stora närvaron av hajar av motsatt kön men som packade, fulla, av maten. Min flickvän reflekterade att den döda valens kött kanske börjat jäsa. Det tyckte jag var smart sagt, den slutsatsen kom man inte fram till i programmet. Hursomhelst, det var intressant. Späck. Nu ska man snart käka späck och bli som förbytt. Hej tomtegubbar!

Volantiz
2002-12-21, 01:59
ush.. ja ska också hälsa på föräldrar.. iofs bara ett par timmar över tisdagen.. och kommer nog ha med mig nordleaden och stänga in mig i källaren under den tiden.. så det är inte så illa :rolleyes:

Sen ska jag försöka ta mig hem och jobba ihop en ordentlig fylla.. det blir nog en bra jul det här!

Go jul på er allihop!

Roberth
2002-12-21, 04:16
Volantis:
Skönt att du känner lite julstämning och väljer en röd synth iallafall.

Volantiz
2002-12-21, 05:02
Självklart! julen till ära så har jag faktiskt ställt fram den på ett ställ som nu står i mitten sovrummet :)
(den brukar stå på "datorbordet" annars)